tirsdag 22. mai 2012


Toving.

Vi fikk i oppgave og lage et valgfritt produkt, med hjelp av toving eller bare tovenåler.
Jeg valgte å lage meg en liten håndveske som skulle pyntes på med hvite prikker og perler.


Jeg begynte først og finne ut hvor stor vesken skulle være, og begynte og klippe ut en passelig stor firkant i papp, deretter begynte jeg å pakke inn pappen med flere lag med ull.





Så kloppet jeg langs toppen av den hule firkanten og formet vesken med nålen, også brukte jeg nålen til å stikke inn hvit ull for å lage prikker. Så sydde jeg på perler og en knapp.



jeg syntes vesken så veldig søt ut og barnslig, og den var nesten helt identisk med den på skissene. Jeg var veldig glad over det at den lignet arbeidstegningen, og at den kunne brukes.





 Jeg syntes det var en veldig artig oppgave og jeg likte spesielt at vi kunne velge selv hva vi kunne lage innenfor toving.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar