tirsdag 22. mai 2012


Redesignoppgave

Vi fikk i oppgave å lage noe nytt av noe brukt. Jeg brukte en gammel blazer jeg hadde til å lage en pompadur (veske) av den.

Jeg brukte ermet på blazeren som en del av pynten jeg lagde til vesken, også brukte jeg foret i jakken til foret til vesken.
Jeg begynte å klippe av ermet og sy på siden av remsene, og deretter strammet inn, og så sydde dem oppå hverandre for å lage rosetter.


Jeg begynte først å tegne ned målene jeg skulle klippe ut av foret i blazeren, og så klippet jeg dem ut. Etter det sydde jeg hoved stoffet og foret sammen og lagde løpegang for tråden. Etter at selve vesken var sydd sammen, sydde jeg på rosettene.






Jeg var utrolig stolt av meg selv, og følte at å sy ikke var så vanskelig som jeg trodde. Jeg følte også at produktet var noe jeg selv kunne ha kjøpt i en butikk.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar