tirsdag 13. desember 2011



Byste.

Jeg syntes å lage byste var utrolig artig og lærerikt. Vi fikk vite veldig mye om forskjellige type leire og hvordan leira oppførte seg og hvordan man skulle behandle den.
Jeg synes det var ganske gøy men vanskelig oppgave, men vi lærte mye. Jeg syntes jeg brukte tiden min godt på bysten, og var ganske fornøyd med resultatet. Jeg ville at bysten min skulle være mest mulig realistisk, men jeg fikk det ikke helt til, men jeg ble ganske fornøyd uansett. Håper vi får lov til å lage flere byster i en senere oppgave en gang.

Vi lærte også veldig mye om proporsjoner. Proporsjoner er det sammenlignbare størrelsesforholdet mellom ting, eksempelvis størrelser i forhold til ansikt, kropp, bilder og annet.

Det ferdige resultatet.









2 kommentarer:

  1. Bysten din ble så fin, Maria! Jeg ser du har jobbet veldig hardt med den, Ble veldig innponert da jeg så det ferdige resultatet. Ser nesten ut som du har kjøpt den av en proff kermikker!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Nina!
      Jeg er glad over at du likte resultatet, jeg håper du legger ut noen flere innlegg snart! :D
      Ps: Lykke til med praksisen!

      Slett