tirsdag 13. desember 2011

Smykker.


Smykkeoppgave.
I denne oppgaven skulle vi lage smykker av sykkelslanger. Vi skulle mest mulig bruke sykkelslanger eller annen gummi til å lage smykkene.  Jeg ville lage smykker som jeg selv ville ha gått med eller gitt i gave. Så jeg ville ikke at gummien skulle vises så godt, men at fortsatt at gummien var en stor del av smykket. Jeg valgte at smykkene skulle være flettet og være mest mulig enkel, og mest mulig sort. Jeg ville at gummien skulle være flettet med et sort silkebånd som jeg hadde, som at smykkene ikke virket for maskulint eller for glorete, med bare gummi eller for mye decor.

jeg lagde tre halssmykker, en ring, og en hårbøyle.















Jeg synes oppgaven var veldig artig og utfordrende. Jeg ble veldig fornøyd med smykkene mine, siden de både var litt forskjellige og samtidig like, på denne måten ble det en kolleksjon og ikke mange ulike smykker. Smykkene var også noe jeg selv ville ha kjøpt og brukt, hvis jeg ville.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar