onsdag 21. september 2011



Produksjon uke 35-36.
Oppgave: Papirstol.

I denne oppgaven skulle vi dekorere en stol som skulle si noe om deg selv. Som dine interesser eller ting du liker. Alle typer teknikker og dekor var tillatt.
Jeg ville at min stol skulle ha utskåret rygg av en halvmåne med stjerner, med et bilde av en enhjørning. Jeg brukte glitter, fargeblyanter og lim for å lage produktet.
 Jeg likte veldig godt resultatet, det var fint fargelagt og sa veldig mye om meg. Det viste veldig godt ting jeg liker i bare ett utrykk. Som at jeg liker astronomi og horoskoper, søte ting som glitter og «Fantasy»-bøker og kunst, som enhjørningen er symbol for. Jeg laget også en helt hvit stol med epletema. Der jeg valgte å fokusere på utskjæringer og ikke bruke så veldige sterke farger.
Det var en grei og enkel oppgave, men liten utfordring med å brette i starten og liming av beina.


1 kommentar:

  1. Stolen sier mye om deg, det skal være visst! Den ble veldig fin.

    SvarSlett